GuidePedia

0
Advertisement

Kasım ayı yaklaşıyor. Sezona iddialı bir şekilde giren diziler teker teker dökülmeye başladı.


Kadim Dostum, Bugünün Saraylısı, Bana Artık Hicran De, Aşkan Kaçılmaz, Ah Neriman, Kalp Hırsızı, Emanet, Kızılelma ve Benim Adım Gültepe.

Bu dizilerden herhangi birinin izleyicisiyseniz geçmiş olsun.
Kanallar beklenen izleyici oranını yakalayamayan dizileri ya erken finalle yayından çekti ya final bile yaptırmadı.

Dizi severlerin yıllardır yaşadığı bir sıkıntı bu aslında. Kanalların seyirciye bu konuda saygısı yok. Dizileri para basma makinesi olarak gördükleri için para ve reklam gelmeyince anında kesiyorlar.
Reyting ile çalışan televizyon dünyasının acıması yok.



Bu projelerde yer alan oyuncuların ne yapacağını kimse düşünmüyor.
Bu dizilere başlayıp izleyenlerin ne düşüneceğini kimse önemsemiyor.

Ben bu diziler arasında Kalp Hırsızı’nı izliyordum. İzleyiciyi yormayan rahat bir komediydi. Med Cezir’in Ender’i  Mine Tugay bu projede yer alıyordu.  Acaba Med Cezir’den bu iş için mi ayrılmıştı..

Dizi sektörünün gelişmesi ve dünya standartlarını yakalaması da zor bu gidişle. Bir yabancı dizi tüm dünyayı sallıyor ama bizim diziler en fazla Ortadoğu ülkelerine ihraç ediliyor.


Senaryoyu iyi incelemeden seyirci beklentisini önemsemeden yayına alınan diziler teker teker sona eriyor  ve olan bu dizileri izlemeye başlamış olanlara oluyor.


Yorum Gönder Blogger

 
Yukarı